Google+

joi, 6 decembrie 2012

Comutare pagini Google+


    Pentru cei care au avut nevoie rapid de o pagina sau care au fost invitati sa fie Administratori de pagina si nu au avut timp sa se acomodeze cu comutarea intre profilul personal si pagina aflata in administrare
                     Doua modalitati de acces la pagini G+:
A) Daca aflat fiind in profilul personal Google+ accesezi paginile utilizand Varianta A, vei fi comutat direct in pagina aleasa  ramanand doar interfata acesteia pe ecran, iar revenirea la profilul persoanl se face in acelasi mod.
B) Daca pentru accesarea unei pagini apelezi la Varianta B, vei fi comutat la pagina respectiva dar ramanand si profilul personal deschis pe ecran. In acest caz iesirea din pagina se face inchizand fereastra ei. (NU prin delogare)
Click pe imagine

2 comentarii:

  1. Bravo Cristi. Consider insa ca trebuie sa fie putin text instructiv ca sa dai posibilitate si celor care nu sunt famialiarizati cu Google+ sa inteleaga despre ce este vorba in postarea ta. Cu alte cuvinte sa incerci sa faci o postare pentru o persoana care nu stie nimic sau foarte putin despre Google+. Simplicitatea va permite si altor persoane sa-ti urmareasca postarile

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Postarea asta nu se adresa chiar celor care nu stiu nimic in Google+, iar eu am facut blogul doar asa de plictiseala. Este o postare anterioara care tot la modul simplist prezinta elemente de interfata.
    Nu imi permit sa mai fac si eu tutoriale video sau sa vorbesc prea mult pentru ca sunt foarte multe pe Youtube si unele chiar sugestive; postarile astea erau pe Google+ dar le-am pus si pe blog aici ca sa fie oarecum adunate doar cele explicative si poate mai putin obisnuite.
    Am scris deasupra cateva randuri de text dar tintite pe subiect. Am avut impusul sa scriu mai mult dar cand mi-am dat seama la ce efort as supune cititorii, m-am razgandit, dar explicatii text exista si in sectiunea Help din Google+.

    RăspundețiȘtergere