Google+

vineri, 15 august 2014

Google+ în afaceri

   Să nu lungim vorba: Google+ a reuşit să se impună la nivel internaţional ca o platformă utilă afacerilor luând locul încet dar sigur reţelei LinkedIn. Pentru România G+ încă nu reprezintă acel loc de întâlnire între două firme sau între firme si clienţi, între serviciul HR şi candidaţii la un post în firmă.
   G+ te poate ajuta la promovarea afacerii tale cu ajutorul paginilor locale sau de brand, dar în acelaşi timp este un vehicul pentru intercţiunea cu alte firme sau persoane interesate în a stabili o relaţie profesională cu tine si firma ta.
   G+ a devenit o platformă de blogging pentru afaceri, social media şi marketing, adică o îmbinare a promovării afaceriii cu avantajele unei reţele sociale. Comunicarea prin Google+ se poate face atât prin postari directe publice sau unor grupuri de persoane (cercuri), prin postări în comunităţi dedicate unui domeniu de interes, iar unealta cea mai puternică de care dispune G+ este Hangouts cu interacţiune audio-video între firme sau pentru interviul de angajare. Un avantaj faţă de alte reţele sociale îl are utilizarea platformei video Hangouts On Air pentru transmiterea în direct a evenimentelor prin G+ sau prin canalul YouTube.

Link-uri: 


creare eveniment https://plus.google.com/events 

   căutare pagini locale https://plus.google.com/local 
   creare pagină https://plus.google.com/pages/create 

   citiţi şi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu