Să nu lungim
vorba: Google+ a reuşit să se impună la nivel internaţional ca o platformă
utilă afacerilor luând locul
încet dar sigur reţelei LinkedIn. Pentru România G+ încă nu reprezintă acel loc de întâlnire între două firme sau între firme si clienţi, între serviciul HR şi candidaţii la un post în firmă.
G+ te poate ajuta la
promovarea afacerii tale cu ajutorul paginilor locale sau de brand, dar în
acelaşi timp este un vehicul pentru intercţiunea cu alte firme sau persoane
interesate în a stabili o relaţie profesională cu tine si firma ta.
G+ a devenit o platformă de blogging pentru afaceri, social media şi
marketing, adică o îmbinare a promovării afaceriii cu avantajele unei reţele
sociale. Comunicarea prin Google+ se poate face atât prin postari directe
publice sau unor grupuri de persoane (cercuri), prin postări în comunităţi
dedicate unui domeniu de interes, iar unealta cea mai puternică de care dispune
G+ este Hangouts cu interacţiune audio-video între firme sau pentru interviul
de angajare. Un avantaj faţă de alte reţele sociale îl are utilizarea platformei
video Hangouts On Air pentru transmiterea în direct a evenimentelor prin G+ sau
prin canalul YouTube.
Link-uri:
acces comunităţi https://plus.google.com/communities
iniţiere Hangouts https://plus.google.com/hangouts
creare eveniment https://plus.google.com/events
căutare pagini locale https://plus.google.com/local
creare pagină https://plus.google.com/pages/create
citiţi şi:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu